unaloműzés. önterápia. miegymás.

- -

2015. május 26.

Old enough, young enough

Egy beszélgetés apropóján ma belém csapott a felismerés, hány éves is vagyok valójában. Nem mintha nem lennék tisztában a korommal, de abban a pillanatban nem tudtam pontosan visszaemlékezni, tíz másodpercembe került míg kiszámoltam hanyadik születésnapom is ünneplem az idén. Meg is álltam egy pillanatra, kicsit meglepődtem, mert nem tudatosult bennem, hogy valóban annyi az amennyi. De tényleg.

Na nem fogok ezen sopánkodni, mérlegelni és hasonlók, de maga az a dolog, hogy meglepetésként ért a felismerés, az az érzésem támadt, hogy rosszul számolok, ennek mindenképp kevesebbnek kéne lennie, elgondolkodtatott. Nem veszem észre az idÅ‘ múlását, néha az évszakokét sem. Félreértés ne essék, nem érzem magam öregnek, sok lehetÅ‘séget látok még magam elÅ‘tt, de bizonyos dolgok már mögöttem vannak és ez ijesztÅ‘. Az viszont valahogy jó érzés, hogy az ember el tud feledkezni ezekrÅ‘l a dolgokról. 

0 megjegyzés: