unaloműzés. önterápia. miegymás.

- -

2009. március 21.

Kollázs

Nagy butaság ez a polyvore, mégis hosszú ideig el lehet vele bíbelődni, ha az ember nem vigyáz. Bár ha valamit egyébként butaságnak tartok, azért van hogy sok időt fecsérlek rá :) A polyvore-t nem arra találták ki, hogy nagy művészi alkotások szülessenek általa, de mégiscsak szeretem az ilyen kollázsos dolgokat. Mindig szerettem ilyesmivel pepecselni és eléggé vizuális típus vagyok. Tetszik a kollázsban, hogy minden részletben találni valami újat, felfedezhetőt. Szeretem a részletekben fellelni az egészt és fordítva. Bár mozgalmas volt ez a mai nap, de írni nincs kedvem róla. Inkább eljátszadoztam kicsit, íme a mai napom képekben. 

Day # 59 Nr.2

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Huh, én inkább nem raknám ki ezt a napomat... az elég csúnya lenne. De az utolsó kép nekem is ugyanez lenne! S hála neki nem is lenne az olyan csúnya... ;)